publika na pitchu

TVZ Mobile Challenge Cup: Timovi uspješno prezentirali svoje projekte potencijalnim mentorima

TVZ Mobile Challenge Cup, najveće studentsko natjecanje u izradi mobilnih aplikacija, koje partnerski prati i inicijativa „eSkills for Jobs“, polako ulazi u završnicu. Nakon što su se studenti okupili u timove i prijavili, a potom i uspješno odradili „Speed date“ na kojem su pronašli svog grafičkog dizajnera, došlo je vrijeme da svoje projekte i ideje predstave potencijalnim mentorima.

Na „Pitching for Mentorship“ odnosno „pitchu“, koji je održan prošlog tjedna u Zagrebačkom inkubatoru poduzetništva – ZIP-u, 18 studentski timova se susrelo s predstavnicima tvrtki-partnera natjecanja, ali i potencijalnim mentorima, budućim poslodavcima i investitorima. Došlo je 20 potencijalnih mentora iz 11 partnerskih tvrtki – APIS IT, Combis, CROZ, In2, Infinum, Megatrend, Mobendo, Photomath, SPAN, TuneIT i naravno domaćina ZIP-a. Najbolji dio je nastupio nakon formalnog upoznavanja, kad su u neformalnoj atmosferi proveli više od sat vremena raspravljajući o svim aspektima svojih rješenja.

Uvod u sam „pitching“ održao je jedan od osnivača ZIP-a i eSkills ambasador, Saša Cvetojević koji je pohvalio prijavljene studente za njihovu ambicioznost i upornost, ali im i dao nekoliko zanimljivih savjeta za uspjeh u budućem poslovanju, nakon čega je red došao red i na same studente-natjecatelje da predstave svoja rješenja.

Saša Cvetojević

Saša Cvetojević, ambasador inicijative “eSkills for Jobs”, na jučerašnjem događanju u Zagrebačkom inkubatoru poduzetništva

Više od 50 studenata iz 18 od 35 prijavljenih timova, prihvatilo je prošlog tjedna izazov i svoje ideje, projekte i aplikacije u nastajanju predstavilo u samo 90 sekundi. Izuzetno dinamičan tempo predstavljanja timova i veoma različite ideje koje su predstavili, a koje su sve bile vezane uz glavnu temu natjecanja – hranu, osigurali su zanimljivu večer, a mentorima pružili priliku da vide o čemu mladi razmišljaju i kako funkcioniraju budući, mladi i ambiciozni timovi.

Nakon uspješno održanih „pitcheva“, timovi su u neformalnom druženju s partnerima iz industrije koji podržavaju profesionalni razvoj studenata, ali i potencijalnim mentorima, pokušali dobiti što više korisnih savjeta, ispraviti eventualne pogreške te doći do konkretnog rješenja problema na koje su naišli prilikom razvoja svoje aplikacije.

Projekt TVZ Mobile Cup Challenge je na tragu onog što inicijativa eSkills for jobs predlaže i traži od svih uključenih u proces obrazovanja. TVZ je dobar primjer kako se osim teorijskog znanja, polaznicima može pomoći da usvoje i stvarne vještine koje će im sutra u realnom svijetu biti od iznimne koristi. Sami pitchevi su bili iznadprosječni, ne samo za studentsku populaciju, već su neki od njih bili usporedivi ili čak za nijansu bolji od onog što vidimo kod nekih koji već odavno kroče putevima poduzetništva. U relativno kratko vrijeme trebalo je predstaviti sebe, tim koji je s prezenterom razradio rješenje te definirati problem koji rješavaju, način rješenja i dati naznake poslovnog modela. Neki od prezentera su stvarno pokazali dovoljno kako bi postali “mete” za zapošljavanje predstavnicima tvrtki prisutnih na događanju, a pred nekima je i zanimljiva poduzetnička karijera. Sve u svemu TVZ MC2 je događanje koje se odlično uklapa u školovanje onih koji po dolasku na tržište rada žele imati stvarne vještine a ne tek puko i slabo uporabljivo teorijsko znanje“, istaknuo je nakon „pitcha“ Cvetojević.

studenti predstavljaju projekt

Natjecatelji “pitchaju”…

Na timovima i njihovim mentorima je da sad dovrše svoje aplikacije do 30. travnja kako bi na finalnom događanju, 13. svibnja saznali tko je pobjednik ovogodišnjeg TVZ Mobile Challenge Cupa.

Važno je istaknuti da kompletnu organizaciju ovog više mjesečnog natjecanja i edukacije koje se sastoji od 15 događanja, sa 165 registriranih studenata i 20 tvrtki partnera, provodi Studentski zbor TVZ-a. Više na http://natjecanje.tvz.hr/2016/ ili https://www.facebook.com/TvzMc2 .